Hostess, Promoteri & Brand ambasadori
Momentul în care are loc interacțiunea reală între consumator și produs
Servicii de hostess
Concepte unice de design, ȋnalte standarde ȋn execuţia şi implementarea campaniilor, soluţii inovatoare pentru campaniile de comunicare, know how şi trenduri de bune practici din alte ţări pentru zona de retail media, într-un cuvânt POS Media. Am fi încântați să avem posibilitatea de a vă împărtăși din experintele noastre anterioare sau de a veni cu noi concepte adaptate dorințelor și nevoilor dumneavoastră. Fie că discutăm de soluții indoor sau outdoor, personalizăm campaniile de activare astfel încât să vă putem prezenta cu mândrie rezultatele la finalul acestora. Pentru a fi mereu pregătiți și la curent cu noutățile din domeniu, investim în oameni și în perfecționarea lor continua prin oferirea de traininguri și suport.
Servicii, sampling și degustare produse
Stimularea multisenzoriala a consumatorului, prin activarea celor 5 simțuri (văz, auz, gust, miros, simt tactil), contribuie din plin la crearea unei reale relații consumator-brand și la maximizarea vânzărilor. Informația despre beneficiile și caracteristice produselor este transmisă de către promoteri sau hostess către consumatori, prin distribuirea de mostre sau prin intermediul mini degustărilor de alimente.
Ambasador de brand
Cunoscând în totalitate produsul și beneficiile acestuia, brand ambasadorul reprezintă compania într-un mod cât mai pozitiv, prin imaginea să ajutând la atragerea de noi clienți sau aducând plus valoare în relația cu cei deja existenți. Deseori, departamentul de vânzări îl considera un element cheie în comunicarea valorilor, eticii și imaginii brandului în sine. Flexibilitatea, abilitățile de comunicare și atitudinea pozitivă contribuie la implenetarea cu succes a strategiilor de promovare în cadrul publicului țintă.
Impulsionează vânzările
Cu ajutorul unor banale coșulețe sau, de ce nu, a unor standuri cu un design inovator, produsele sunt promovate de către promoteri sau hostess, consumatorii fiind informați chiar la punctul de vânzare de campaniile promoționale în derulare, de ofertele speciale sau reducerile de preturi practicate. Nimic mai simplu, produsele le sunt oferite doritorilor iar rata de refuz este aproape inexistentă.
Hardselling
Aceasta este metoda de activare a achiziției. Hostesele cu un coș sau un cărucior de cumpărături promovează vânzările și informează despre produsele noi sau prețurile speciale. Ele oferă produsul clientului și îl plasează în coșul acestuia.
Satisfacția clientului
Modul de abordare și planificarea rațională a campaniilor ne diferențiază de concurenta, economisim timp și bani, stârnind în același timp emoții pozitive puternice. Suntem dinamici și ne focusăm pe maximizarea vânzărilor și satisfacția clienților.
O echipă de succes
Experiența și rezultatele obținute de-a lungul timpului, corectitudinea și flexibilitatea de care dăm dovadă, productivitatea, inovația, toate acestea spun despre noi un singur lucru: suntem o echipă performantă, cu membri capabili să fie adevăraţi jucători de echipe. Iubim ceea ce facem și o facem cu plăcere, pasiune și extuziasm.
Marketing senzorial
Soluțiile marca POS Media sunt unele dintre puținele instrumente de marketing de pe piață care pot activa toate cele 5 simțuri ale consumatorului. Văzul, auzul, mirosul, gustul și simțul tactil, toate sunt vizate. Abordările creative generează emoții pozitive, experiențele memorabile stând la baza creării unei legături de durata intre brand și consumator dar și a creșterii vânzărilor cu aproximativ 30%. Nevoia de a îmbunătăți experiența in-store este motorul celor mai multor campanii de promovare din zilele noastre, iar marketingul senzorial este, cu siguranță, o metoda eficientă de a face acest lucru.